Η ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ.

«ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ»

ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 30% ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!*

* Σε σύγκριση με το ελαστικό 315/70 R 22.5 MICHELIN XZA 2 ENERGYTM .

Εσωτερική δοκιμή Michelin 2010.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΚΑΜΕΣ ΜΑΣ
Επιχειρηματική αποτελεσματικότητα
«Καταναλώνετε λιγότερο με ελαστικά που διαρκούν περισσότερο»
  • Μειωμένηκατανάλωση καυσίμου
  • Ανταγωνιστικήτιμή χιλιομετρικού κόστους
  • Αύξησητης ικανότητας φορτίου
  • Μείωσητων εξόδων συντήρησης
  • Έως 6 % (1) οικονομία καυσίμου χάρη στην πολύ χαμηλή αντίσταση στην κύλιση
  • Μέχρι και 30 % (2) επιπλέον χιλιομετρική απόδοση
  • Ικανότητα φορτίου στον μπροστινό άξονα μέχρι 9 t(3)
  • Μειωμένη συχνότητα πλυσίματος

(1) Σε σύγκριση με τις στάνταρ γκάμες για αυτοκινητόδρομους, για ένα συρμό τράκτορα & επικαθήμενου
(2) Σε σύγκριση με το ελαστικό MICHELIN XZA 2 ENERGY™ σε 315/70
(3) Ειδικό σημείο

Περισσότερες πληροφορίες
Ασφάλεια
«Βελτιώνετε σαφώς την ασφάλειά σας»
  • Ορατότητα  σαφώς βελτιωμένη για τον οδηγό:
    • στον καθρέφτη του
    • στην διασταύρωση ή στο προσπέρασμα
  • Εξαιρετικά φαρδύ προφίλ για οδική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου αλλά και για μοναδική εμφάνιση των φορτηγών σας
  • Άνεση στην οδήγηση χωρίς κραδασμούς
  • Ελαστικό πιο φαρδύ κατά 83mm σε σύγκριση με ένα ελαστικό MICHELIN 315/70 R 22.5
  • Ομοιόμορφη φθορά
Περισσότερες πληροφορίες
Οικολογία
«Μεταφέρετε πιο οικολογικά»
  • Μείωση των εκπομπών CO2
  • Σε MICHELIN Remix, επιδόσεις ίσες προς εκείνες του καινούργιου
    ελαστικού MICHELIN XFA 2 ENERGY™ ANTISPLASH™
  • Εάν ξανασκαλιστεί, το ελαστικό παρατείνει την διάρκεια ζωής του και επιπλέον καταναλώνει λιγότερα καύσιμα
  • Μέχρι 90% δυνατότητα αναγόμωσης (3)
  • Τα ελαστικά MICHELIN XFA 2 ENERGY™ ANTISPLASH™ παράγονται σε Ευρωπαϊκά εργοστάσια, πιστοποιημένα κατάISO 14001

(3) Εσωτερική πηγή Michelin. Μέσο ποσοστό αποδοχής για
αναγόμωση που υπολογίζεται επί του συνόλου της γκάμας X® LINE™

Περισσότερες πληροφορίες
Σχέδιο επαναχάραξης

MICHELIN XFA 2 ENERGY™ ANTISPLASH

MICHELIN XFA 2 ENERGY™ ANTISPLASH
Θεωρητικό βάθος επαναχάραξης Πλάτος επαναχάραξης Λάμα
H = 3 mm 8 έως 10 mm R3
Ορισμός Άξονας UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S