Ασφαλεια και δυνατοτητα κινησησ κατα τη διαρκεια του χειμωνα, μεχρι και το τελευταιο χιλιομετρο

Κρατημα και προσφυση στο χιονισμενο και παγωμενο οδοστρωμα

Καθ’ ολη τη διαρκεια ζωησ του ελαστικου

M+S Marking
  • Προσαρμοσμένα για το χειμώνα
  • Φέρων
ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΚΑΜΕΣ ΜΑΣ
Επιχειρηματική αποτελεσματικότητα
” Μεγιστοποίηση της κερδοφορίας από τα ελαστικά σας ”
  • Εξαιρετική χιλιομετρική απόδοση
  • Ο σκελετός είναι εξαιρετικά ανθεκτικός σε ζημιές στα πλευρικά τοιχώματα»
  • Ίδια χιλιομετρική απόδοση, με το ελαστικό Michelin 385/65 R 22.5 XTE 3 (εσωτερική δοκιμή της Michelin που διεξήχθη το 2013)
  • Καινοτόμο και προοδευτικό σκαλισμα
  • Νέο υλικό CARBION™
  • Μεγάλοι ώμοι για βελτιωμένη αντίσταση στο πλευρικό γλιστρημα φορτίου
  • Ισχυρότερα λινά στο περίβλημα σε σχέση με το Michelin 385/65R 22.5 XTE 3 (7% περισσότερα μεταλλικά νήματα)
Περισσότερες πληροφορίες
Ασφάλεια
” Κράτημα στις χειμερινές συνθήκες μέχρι το τελευταίο χιλιόμετρο ”
  • Άριστη πρόσφυση σε βρεγμένες, παγωμένες και χιονισμένες επιφάνειες
  • Το κράτημα διατηρείται καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού
  • Ετικέτα Wet Grip A
  • Σήμανση 3MPSF
  • Εγκοπές πλήρους βάθους
Περισσότερες πληροφορίες
Οικολογία
” Καθαρότερες μεταφορές ”
  • Η αναγόμωση και το ξανασκάλισμα εξοικονομούν υλικάκαι καύσιμα
  • Ελαστικά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τα περιβαλλοντικά πρότυπα ISO 14001
Σχέδιο επαναχάραξης

MICHELIN X® MULTI™ Winter T 385/65 R 22.5

MICHELIN X® MULTI™ Winter T
Θεωρητικό βάθος επαναχάραξης Πλάτος επαναχάραξης Λάμα
H = 3 mm 8 - 10 mm R3
Τεχνογνωσία Michelin

Savoir-faire Michelin

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ

Προσφέρει κράτημα σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού, ενώ περιορίζει τις αποσπάσεις γόμας και τους τραυματισμούς
 

MICHELIN Durable Technologies (black)

 

MICHELIN_X_MULTI_WINTER_T_sculture-neuve
  • Τρεις κεντρικές νευρώσεις διαθέτουν μεγάλο αριθμό εγκοπών.
  • Δύο εγκοπές διπλού κύματος στα μπλοκ του πέλματος.
  • Μια εγκοπή σε σχήμα διπλού ‘’φρεάτιου’’ μεταξύ καθενός μπλοκ πέλματος.

 

MICHELIN_X_MULTI_WINTER_T_sculture-mi-usure
  • Οι εγκοπές διπλού κύματος στενεύουν σταδιακά με τη φθορά προστατεύοντας το πέλμα από σχισίματα, και τότε αποκαλύπτονται οι εγκοπές σε σχήμα διπλού ‘’φρεάτιου’’ για τη διατήρηση του κρατήματος

 

CARBION™

Αυτό το καινοτόμο υλικό βελτιώνει σημαντικά την χιλιομετρική απόδοση λόγω της αντίστασης του στην τριβή
 

MICHELIN Durable Technologies (black)
Ορισμός Άξονας UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
Συνιστάται από την Michelin385/65R22.5 X MULTI WINTER T TL 160K
Φέρων C A
70 dB
3PMSF M+S Περισσότερες πληροφορίες Αναδίπλωση

Results

Δείκτης φορτίου 160K
Ονομαστικό φορτίο σε μονή διάταξη 160
Ελεύθερη διατομή σε mm 380.0
Ελεύθερη διάμετρος σε mm 1070
Περιφέρεια πέλματος σε mm 3274

Detailled

158L
Ονομαστικό φορτίο ανά άξονα σε ΜΟΝΗ διάταξη (kg) 9000
Ονομαστική πίεση αέρα σε bar (φορτίο σε μονή) 9.00
Suggested pressure in bar (single fitment) 8.50
Συνιστώμενη ζάντα 11.75
Ελεύθερη διατομή σε mm 380.0
Ελεύθερη διάμετρος σε mm 1070
Συμπιεσμένη διατομή mm 406
Συμπιεσμένη ακτίνα mm 495
Περιφέρεια πέλματος σε mm 3274

Φορτίο και πίεση

Πίεση Φορτίο σε μονή διάταξη (kg) Φορτίο σε διπλή διάταξη (kg)
6 6230 0
6,25 6460 0
6,5 6690 0
6,75 6920 0
7 7150 0
7,25 7380 0
7,5 7620 0
7,75 7850 0
8 8080 0
8,25 8310 0
8,5 8540 0
8,75 8770 0
9 9000 0