Προϊόντα
Βρείτε το σωστό ελαστικό

Με βάση τις επιδόσεις του Σκελετού MICHELIN και χάρη σε μια πραγματική τεχνογνωσία, το σκάλισμα του ελαστικού και η αναγόμωση MICHELIN Remix® αποτελούν πρόσθετες τεχνολογικές τεχνογνωσίες που επιτρέπουν την παράταση των αρχικών επιδόσεων των καινούργιων ελαστικών MICHELIN.

Ανάλογα με τις ανάγκες και τους περιορισμούς σας, χρησιμοποιήστε αυτές τις τεχνολογικές τεχνογνωσίες για να βελτιστοποιήσετε τις επιδόσεις των ελαστικών σας MICHELIN για φορτηγά.

ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ: ΣΤΟΧΟΣ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Το ξανασκάλισμα των ελαστικών MICHELIN συνίσταται στην αφαίρεση 3 με 4 mm γόμας από το υπόλοιπο του  πέλματος σε καινούργια ελαστικά MICHELIN για φορτηγά ή σε ελαστικά MICHELIN Remix®. Προσφέρει 100% ασφάλεια. Χάρη στο ξανασκάλισμα, βελτιστοποιείτε τη χιλιομετρική απόδοση, μειώνετε την κατανάλωση καυσίμου και βελτιώνετε την πρόσφυση.

Μεγαλύτερη ασφάλεια!

Η Michelin συνιστά ξανασκάλισμα όταν έχει μείνει περίπου 2 έως 4 mm βάθος σκαλίσματος στο πέλμα του ελαστικού.

Όταν το ξανασκάλισμα γίνεται από επαγγελματίες, σύμφωνα με τις συστάσεις Michelin, όπως έχει προβλεφθεί κατά το σχεδιασμό του, είναι ασφαλές. Μία προστατευτική στρώση γόμας διασφαλίζει την ανθεκτικότητα του κρατήματος του πέλματος και έτσι η εσωτερική δομή του σκελετού μένει άθικτη.

Τα καινούρια ελαστικά Michelin και τα Michelin Remix® έχουν ομοιόμορφο πάχος υποστρώματος (4 έως 5 mm) για μια ασφαλή εκτέλεση, χωρίς να αλλοιώνονται οι συνολικές επιδόσεις.

Το ξανασκάλισμα δεν επηρεάζει την μετέπειτα αναγόμωση Michelin Remix® .

Βελτιστοποιημένη πρόσφυση

Το ξανασκάλισμα αποκαθιστά τις ακμές και ένα βάθος σκαλίσματος της τάξεως των 6 έως 8 mm. Το βάθος του ανάγλυφου προσεγγίζει τότε εκείνο ενός ημιφθαρμένου ελαστικού φορτηγού. Το ελαστικό σας ξαναβρίσκει μια βέλτιστη πρόσφυση για να οδηγείτε με πλήρη ασφάλεια.

Σε βρεγμένο έδαφος, τα ξανασκαλισμένα ελαστικά του φορτηγού σας διαθέτουν εγκάρσια πρόσφυση και κινητήρια λειτουργία περίπου κατά 10 % ανώτερη σε σχέση με τα ίδια ελαστικά, όταν είναι φθαρμένα (1).

(1) Στοιχεία Michelin – Δοκιμή σε γυαλισμένο σκυρόδεμα

Μεγαλύτερη διάρκεια ζωής

Το ξανασκάλισμα παρατείνει τη διάρκεια ζωής τόσο των καινούριων ελαστικών Michelin όσο και των Michelin Remix® διότι επιτρέπει την ανάκτηση του βάθους σκαλίσματος και προσφέρει 20-25% επιπλέον χιλιόμετρα!

Λιγότερα καύσιμα!

Η αντίσταση κύλισης έχει άμεση επίδραση στην κατανάλωση σε καύσιμα.

Το ξανασκάλισμα πραγματοποιείται όταν το ελαστικό έχει τις καλύτερες επιδόσεις ως προς την αντίσταση κύλισης. Η γόμα έχει λειανθεί και το πάχος της που μένει να φθαρεί είναι χαμηλότερο. Η παραμόρφωση στο σκάλισμα του πέλματος μειώνεται, όπως και η θερμότητα που αναπτύσσεται στο σκελετό, συνεπώς παρουσιάζει μικρότερη αντίσταση στη κύλιση.
Χάρη στο ξανασκάλισμα χρησιμοποιούνται τα ίδια ελαστικά στην πιο αποδοτική τους κατάσταση με την μικρότερη αντίσταση κύλισης κι έτσι μειώνεται η κατανάλωση καυσίμων.

Σεβασμός προς το περιβάλλον!

Μειώνοντας την κατανάλωση σε καύσιμα, το ξανασκάλισμα των ελαστικών MICHELIN επιτρέπει μια μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι 1,6 τόνο ετησίως ανά φορτηγό (2), συμβάλλοντας έτσι στην προστασία του περιβάλλοντος.

4 ξανασκαλίσματα, ισοδυναμούν στην εξοικονόμηση ενός καινούργιου ελαστικού MICHELIN που σημαίνει ότι 70 kg πρώτων υλών δεν καταναλώνονται (3) και ότι ο σκελετός του ελαστικού δεν απορρίπτεται.

(2) Παράδειγμα ενός ρυμουλκού φορτηγού που διανύει 120 000 χλμ/έτος με ένα ποσοστό 25 % ξανασκαλισμένων ελαστικών στο έδαφος.
(3) Εσωτερικά στοιχεία Michelin: Μέσο βάρος μετρημένο στις 4 κύριες διαστάσεις της αγοράς (315/80 R 22.5 ; 315/70 R 22.5 ; 385/65 R 22.5 ; 13 R 22.5).]

Νομοθεσία

Το ξανασκάλισμα των ελαστικών Michelin είναι σύμφωνο προς την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία και τις ισχύουσες νομοθεσίες στις ευρωπαϊκές χώρες. Για τις περισσότερες χώρες η νομοθεσία διευκρινίζει ότι ένα ελαστικό φορτηγού μπορεί να ξανασκαλιστεί με την προϋπόθεση να φέρει στα πλευρά την ένδειξη “regroovable” ή το σύμβολο U και η διαδικασία να πραγματοποιηθεί από επαγγελματίες σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές.

Το ξανασκάλισμα είναι μια πρακτική που συνιστάται από τον ETRTO (European Tyre and Rim Technical Organisation).

Επανατοποθέτηση

Η αναγόμωση

Πρωτοπόρος στον τομέα της αναγόμωσης, η MICHELIN εφαρμόζει τη διαδικασία αυτή εδώ και πάνω από έναν αιώνα, εξελίσσοντας μονίμως την τεχνολογία της, βασιζόμενη στο ισχυρό δυναμικό του σκελετού MICHELIN.

Τι είναι το MICHELIN Remix® ?

Το MICHELIN Remix® είναι η διαδικασία που επιτρέπει την ανακατασκευή του ελαστικού MICHELIN ακριβώς σαν το καινούργιο. Αυτή η βιομηχανική διαδικασία, βασιζόμενη στο ισχυρό δυναμικό του σκελετού MICHELIN, χρησιμοποιεί τις ίδιες τεχνολογίες και διαδικασίες με τα καινούργια ελαστικά.

Το αναγομωμένο ελαστικό σας θα παρουσιάζει τις ίδιες επιδόσεις-κλειδιά με εκείνες του καινούργιου ελαστικού MICHELIN με περίπου 40% χαμηλότερο κόστος αγοράς.

Το MICHELIN Remix® είναι διαθέσιμο για το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας καινούργιων ελαστικών MICHELIN και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ασφάλειας, οικονομίας και περιβάλλοντος.

Η τεχνογνωσία MICHELIN

Η Michelin χρησιμοποιεί την τεχνική της αναγόμωσης για ελαστικά φορτηγών και λεωφορείων σχεδόν έναν αιώνα.

Η αναγόμωση χρησιμοποιείται και στην αεροπορία εδώ και πολλές δεκαετίες. Ένα ελαστικό αεροπλάνου μπορεί να αναγομωθεί 6 με 8 φορές υπό πολύ αυστηρούς περιορισμούς χρήσης.

Ίδιες επιδόσεις με το καινούργιο ελαστικό

Το MICHELIN Remix® διατηρεί τα χαρακτηριστικά του ελαστικού σας καθώς και την ποιότητα και την αξιοπιστία του. Το MICHELIN Remix®  εξασφαλίζει αντίστοιχες επιδόσεις με εκείνες του καινούριου ελαστικού για φορτηγά και λεωφορεία παρέχοντας ασφάλεια, πρόσφυση, αντοχή σε επιθέσεις και οδική συμπεριφορά.

Το MICHELIN Remix®  χρησιμοποιεί όλες τις τελευταίες καινοτομίες κι εξελιγμένες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων  Michelin Durable Technologies®: Tower Pump, Carbion, Lamelle 3D.

Περισσότερη οικονομία!

Το MICHELIN Remix® προσφέρει έως 40% οικονομία σε σχέση με την τιμή αγοράς ενός καινούργιου ελαστικού MICHELIN και εξασφαλίζει 100% επιπλέον χιλιόμετρα, γεγονός που μειώνει την τιμή κόστους ανά χιλιόμετρο.

Λιγότερα απορρίμματα!

Καθώς διπλασιάζει τη διάρκεια ζωής του ελαστικού, το MICHELIN Remix® μειώνει τον αριθμό των χρησιμοποιημένων ελαστικών. Επίσης, επιτρέπει μια εξοικονόμηση των φυσικών πόρων, αφού για κάθε ελαστικό που αναγομώνεται εξοικονομούνται 50 kg πρώτων υλών, που είναι το μέσο βάρος ενός σκελετού,  ενώ το απαραίτητο υλικό που προστίθεται είναι μόνο 20kg κατά μέσο όρο. Επομένως, συνολικά υπάρχει ένα κέρδος 70% σε σχέση με την αγορά ενός καινούριου ελαστικού!

Όροι αποδοχής

Η MICHELIN αποδέχεται από 85 έως 90%* των χρησιμοποιημένων ή φθαρμένων ελαστικών που παρουσιάζονται για κατασκευή MICHELIN Remix®.

Οι δοκιμές αποδοχής είναι πολύ αυστηρές: πάνω από το 8% των ελαστικών απορρίπτεται για λόγους ποιότητας. Χρησιμοποιούνται ακτινοσκοπικές τεχνολογίες, διατομογραφία (shearography), και εξέταση από ειδικούς για τον αποκλεισμό των μη επισκευάσιμων σκελετών ή εκείνων που είναι ‘κουρασμένοι’ από πολύ σκληρή χρήση (υπερφόρτωση, υποπίεση, κτυπήματα) με στόχο την εξασφάλιση της ασφάλειας.

Οι τεχνικές επισκευής επιτρέπουν επίσης τη διάσωση πολυάριθμων σκελετών τους οποίους δεν θα είχαν αποδεχθεί οι αναγομωτές που χρησιμοποιούν την τεχνική της αναγόμωσης «εν ψυχρώ».

Χάρη στο σχεδιασμό των καινούριων ελαστικών Michelin (πάχος γόμας κάτω από το σκάλισμα) το ξανασκάλισμα δεν επηρεάζει την αποδοχή του ελαστικού στην αναγόμωση.

(*) εσωτερικά στοιχεία Michelin: στατιστικές των σκελετών που επιθεωρούνται με σκοπό την αναγόμωση.

Βιομηχανική διαδικασία

Η διαδικασία του MICHELIN Remix® είναι αυτοματοποιημένη όσον αφορά την τράχυνση, την επένδυση, το ψήσιμο και τις σχετικές μεταφορές.

Η μέθοδος τράχυνσης  διατηρεί ένα ομαλό πάχος γόμας εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα μιας επόμενης επαναχάραξης. Η διαδικασία αυτή σας επιτρέπει να προσαρμόσετε την ποσότητα γόμας που πρέπει να αφαιρεθεί ανάλογα με την κατάσταση του σκελετού (παραδείγματος χάρη για να εξαλείψετε τα ίχνη μιας πολύ βαθιάς επαναχάραξης).

Η μέθοδος επένδυσης με λωρίδες (πέλμα και παρειές) μειώνει τον κίνδυνο θρυμματισμού του πέλματος και επιτρέπει την προσαρμογή της ποσότητας γόμας που πρέπει να προστεθεί. Η γόμα που χρησιμοποιείται είναι παράγωγο της γόμας που χρησιμοποιείται στα καινούργια ελαστικά και διατηρεί τις ίδιες ιδιότητες. Για τις παρειές, οι καινούργιες γόμες εξασφαλίζουν την προστασία από τα κτυπήματα και επιτρέπουν την ανακατασκευή της καρδιάς του σκελετού.

Οι έλεγχοι μετά το ψήσιμο είναι συστηματικοί και περιλαμβάνουν δοκιμές γρήγορης πλήρωσης στα 10 bars, οπτικούς ελέγχους, δοκιμές στεγανότητας, κ.λπ.

Τοποθέτηση

Τα ελαστικά MICHELIN Remix® έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να χρησιμοποιούνται σε κινητήριους άξονες και άξονες τρέιλερ. Δεν συνιστάται η τοποθέτηση των ελαστικών MICHELIN Remix® στον πρώτο κατευθυντήριο άξονα των κινητήριων οχημάτων.

Επανατοποθέτηση