ΠΕΡΙΟΡΊΣΤΕ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΈΣ ΡΎΠΩΝ
Σχεδιασμένο για EURO VI*
-
Όλοι οι άξονες
«Χαμηλότερα λειτουργικά κόστη»
- Μείωση κατανάλωσης καυσίμου
- Ίδιες χιλιομετρικές αποδόσεις με το 275/70 R 22.5 MICHELIN X® INCITY™ XZU 148/145J παρά τη μεγαλύτερη χωρητικότητα φορτίου
Βελτιωμένη αντίσταση κύλισης χάρη στη γόμα Energy
8 % μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το έδαφος*
* Έναντι του 275/70 R 22.5 MICHELIN X® InCity™ XZU test SORT 2
«Ταξιδεύετε με πλήρη ασφάλεια»
Διαρκής πρόσφυση σε όλες τις καιρικές συνθήκες και σε ολισθηρά οδοστρώματα
Σήμανση 3PMSF και M+S
REGENION™
Tower Pump®
Εγκοπές διπλού κύματος
«Οικολογικότερη οδήγηση!»
- Σχεδιασμός για οχήματα Euro VI
- Μειωμένες εκπομπές CO2
- Δυνατότητα αναχάραξης και αναγόμωσης στα MICHELIN REMIX X® INCITY™ XZU
Αυξημένη ικανότητα φορτίου στα 7500 kg ανά άξονα με 70 χμ/ώρα χάρη στο μονό σημείο 154/148E
Ενισχυμένη χαμηλή ζώνη για αντοχή στις μεγαλύτερες πιέσεις λόγω μεγαλύτερου φορτίου ανά άξονα
Μείωση εκπομπών CO2 κατά 3,8 g/χμ*
* Βάρος φορτίου μέχρι 7700 κίλα ανά άξονα, στα αστικά λεωφορεία επιτρέπεται μόνο από τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς R458Χ/2011
MICHELIN X® INCITY™ HL Z

Θεωρητικό βάθος ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ | Πλάτος ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ | Λάμα |
---|---|---|
4 mm | 5 έως 6 mm | R2 ή R3 |
Σύστημα αυτοανανεούμενου πέλματος REGENION™ 3D
Σύστημα αυτοανανεούμενου πέλματος REGENION™ 3D |
|
Συνεχής πρόσφυση, καλύτερη χιλιομετρική απόδοση και ενεργειακή αποτελεσματικότητα χάρη στη σχεδίαση πελμάτων νέας γενιάς REGENION™. Τα σχέδια πέλματος REGENION™ είναι αυτοανανεούμενα και στις 3 διαστάσεις: μήκος, πλάτος και βάθος, χάρη σε έναν σχεδιασμό με πολύπλοκα γεωμετρικά σχήματα. Το νέο σχέδιο είναι πιο κλειστό και σκληρό, γεγονός που βελτιώνει την αντοχή και τη χιλιομετρική απόδοση των ελαστικών και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου του οχήματος. Χιλιόμετρο το χιλιόμετρο, οι κρυμμένες αυλακιές εμφανίζονται ώστε να διατηρούν τα επίπεδα πρόσφυσης καθόλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού.
Τα REGENION™ είναι η τελευταία καινοτομία των |
|
Ορισμός | Άξονας | UERR RRT | Wet Grip | UENO Bruit | Winter Specialist | M+S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
275/70R22.5 X INCITY HL Z TL 150/145J |
Όλοι οι άξονες | D | C | 070 dB |
3PMSF | M+S | Περισσότερες πληροφορίες Αναδίπλωση | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
* Βάρος φορτίου μέχρι 7700 κίλα ανά άξονα, στα αστικά λεωφορεία επιτρέπεται μόνο από τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς R458Χ/2011
Μεγάλων αποστάσεων Επαρχιακών δρόμων Αστικών δρόμων Περιβάλλον εργοταξίου Εκτός δρόμου
