ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΑΣ ΚΟΣΤΟΣ
-
Όλοι οι άξονες
-
Κινητήριος
Μειώστε το λειτουργικό σας κόστος
Για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων σε αυτοκινητόδρομους, η κατανάλωση καυσίμου επηρεάζει σημαντικά το λειτουργικό σας κόστος. Να θυμάστε ότι για τα ελαστικά, η αντίσταση κύλισης είναι σημαντικό κριτήριο για την κατανάλωση καυσίμου! Η νέα σειρά ελαστικών MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ Z2 και D2 (εμπρός και πίσω άξονες στο φορτηγό σας) μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου κατά 0,8 λ./100 χλμ.* χάρη στην αξιολόγηση «A» για την αντίστασης κύλισης.
- Βελτιστοποιημένη χιλιομετρική απόδοση, χάρη στη χρήση πυρίτιου στη γόμα
- Μειώστε το συνολικό κόστος χρήσης σε σύγκριση με αντίστοιχα ελαστικά με αξιολόγηση «A» για την αντίσταση κύλισης**
Ασφάλεια, χάρη στις επιδόσεις που διαρκούν
Εξαιρετική πρόσφυση και φρενάρισμα σε βρεγμένο οδόστρωμα: Αξιολόγηση «B» για την πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα και σήμανση 3PMSF.
Βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης, ακρίβεια και άνεση σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ελαστικού.
Βελτιώστε την αξιοπιστία της επιχείρησής σας, με την καλύτερη ετικετογράφηση στην κατηγορία του για πρόσφυση στο βρεγμένο οδόστρωμα αλλά και την αντοχή που εξασφαλίζει η τεχνολογία INFINICOIL για πιο ασφαλείς μεταφορές
Μειώστε το περιβαλλοντικό σας αποτύπωμα
Χαμηλές εκπομπές CO2: μείωση CO2 κατά 22 γρ./χλμ.
Δυνατότητα αναγόμωσης και ξανασκαλίσματος για εξοικονόμηση πόρων και καυσίμων.
X® LINE™ ENERGY ™ D2 315/70R22.5

Θεωρητικό βάθος ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ | Πλάτος ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ | Λάμα |
---|---|---|
H = 3 mm | 7 - 8 mm | R3 |
X® LINE™ ENERGY™ Z2 315/70R22.5

Θεωρητικό βάθος ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ | Πλάτος ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ | Λάμα |
---|---|---|
3 mm | 7 - 8 mm | R3 |
ΧΑΜΗΛΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΥΛΙΣΗΣ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ
INFINICOIL
Τεχνολογία που βελτιστοποιεί και μειώνει την αντίσταση κύλισης ακόμη περισσότερο. Η μάζα μειώθηκε κατά 2,5 kg
ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΟΥΤΣΟΥΚ - SILICION
Το πρώτο ελαστικό φορτηγών με διοξείδιο του πυριτίου στο πέλμα που μειώνει σημαντικά την αντίσταση κύλισης
REGENION - ΜΟΤΙΒΟ ΠΕΛΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΘΟΡΑ
Κλειστό μοτίβο πέλματος που περιορίζει την παραμόρφωση του πέλματος και μειώνει την αντίσταση κύλισης
Ορισμός | Άξονας | UERR RRT | Wet Grip | UENO Bruit | Winter Specialist | M+S | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
315/70R22.5 X LINE ENERGY D2 TL 154/150L |
Κινητήριος | A | B | 070 dB |
3PMSF | M+S | Περισσότερες πληροφορίες Αναδίπλωση | |||||||||||
|
||||||||||||||||||
315/70R22.5 X LINE ENERGY Z2 TL 156/150L |
Όλοι οι άξονες | A | B | 072 dB |
3PMSF | M+S | Περισσότερες πληροφορίες Αναδίπλωση | |||||||||||
|
*Τιμή πιστοποιημένη με τη χρήση του εργαλείου VECTO που υπολογίζει την κατανάλωση καυσίμου, συγκρίνοντας τις εκπομπές CO2 ενός τυπικού τράκτορα-ρυμουλκούμενου 445 kW/12,7l, εξοπλισμένου με ελαστικά MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ Z2/D2/T με βαθμολογία «A» για την αντίσταση κύλισης, με το ίδιο όχημα όταν είναι εξοπλισμένο με ελαστικά MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ Z/D/T με βαθμολογία «Β» για την αντίσταση κύλισης, για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων και με μέσο όρο ωφέλιμου φορτίου 17 τόνους.
**Σύγκριση κόστους ανά χιλιόμετρο και λειτουργικού κόστους, της επιχείρησής σας, μεταξύ της MICHELIN και των κορυφαίων ανταγωνιστών της, για ελαστικά με αξιολόγηση «A» για την αντίστασης κύλισης RRT, σε διάσταση 315/70R22,5. Για την τιμολογιακή τοποθέτηση, χρησιμοποιούνται δημοσιευμένοι τιμοκαταλόγοι Ευρωπαίων ανταγωνιστών. Για τη σύγκριση φθοράς, χρησιμοποιούνται πληροφορίες από δημοσιεύσεις σε ιστότοπους στο Internet, συνεντεύξεις εκπροσώπων των ανταγωνιστών και συλλεχθέντα επιτόπια δεδομένα. Για την αποδοτικότητα καυσίμου, χρησιμοποιούνται στοιχεία από την ετικετογράφηση για την αντίστασης κύλισης.
Μεγάλων αποστάσεων Επαρχιακών δρόμων Αστικών δρόμων Περιβάλλον εργοταξίου Εκτός δρόμου
