ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΟΣΤΗ
Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου(1) και μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση
-
Φέρων
« Μεταφορά με ασφάλεια και διάρκεια »
- Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου
- Μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση
- Δυνατότητα πολλαπλών χρήσεων στο δρόμο
- Ευρωπαϊκή ενεργειακή κλάση « A »
- Έως και 10% περισσότερα χιλιόμετρα(1)
- Αντοχή στα σκισίματα κατά τις περιστροφές και ελιγμούς παρκαρίσματος
- ΧΑΡΗ ΣΕ :
- Σχέδιο πέλματος
- Σκελετός Energy™ Flex
- Carbion™
- Σκελετός Energy™ FlexΥπόστρωμα γόμας για ευκολότερο ξανασκάλισμα
(1) Εσωτερική δοκιμή (2013) 385/65 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ T έναντι 385/65 R 22.5 MICHELIN X® Energy™ SaverGreen XT
« Transport safety and durably »
- Πρόσφυση και σταθερότητα σε υγρό οδόστρωμα από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο
- Αξιόπιστο για όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού
- Επιμήκεις αυλακώσεις τύπου «σταγόνας»
- τρία κεντρικά αυλάκια
- Δυνατός σκελετός βελτιωμένος κατά 7% :
- Περισσότερα σύρματα(2)
- Παχύτερο υπόστρωμα γόμας στο πέλμα 5 mm στο κέντρο του πέλματος
(1)100 περισσότερα σύρματα σε σχέση με το 385/65 R 22.5 MICHELIN X® Energy™ SaverGreen XT
« Καθαρότερη μεταφορά »
- Χαμηλές εκπομπές CO2
- Δυνατότητα αναγόμωσης και ξανασκαλίσματος
- Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου Κατανάλωση λιγότερων πρώτων υλών μέσω της χρήσης όλων των χιλιοστών του σχεδίου πέλματος και πιο μακρόχρονη χρήση του ελαστικού κατά την φάση χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου
- Το ελαστικό MICHELIN X® LINE™ Energy™ T ατασκευάζεται σε εργοστάσια στην Ευρώπη με πιστοποίηση ISO 14001
MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T 385/65 R 22.5

Θεωρητικό βάθος ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ | Πλάτος ΞΑΝΑΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣ | Λάμα |
---|---|---|
H = 3 mm | 8 - 10 mm | R3 / R4 |
MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T (65)
Eπιμηκεισ χαρακιεσ ‘σταγονασ νερου’ | |
---|---|
Καινοτόμο σχέδιο πέλματος που προσφέρει μακρόχρονη πρόσφυση. Στο κέντρο του πέλματος, εμφανίζεται όταν το ελαστικό έχει χρησιμοποιηθεί κατά τα 2/3 και δημιουργούν ένα πλατύτερο σκάλισμα. Οι επιμήκεις αυλακώσεις τύπου ‘σταγόνας’ αποτελούν καινοτομία. |
|
Carbion™ | |
Το Carbion™ είναι το τελευταίο καινοτόμο υλικό που αυξάνει σημαντικά την χιλιομέτρηση με μεγαλύτερη αντίσταση στη διάβρωση. |
|
Ξέρατε ότι… | |
Η μέγιστη χρήση μιας επένδυσης σημαίνει τη χρήση του ελαστικού μέχρι το τελευταίο χιλιοστό του.
(1) Εσωτερική προσομοίωση μεταξύ ενός τρακτέρ/ημι-ρυμουλκούμενου οχήματος με ελαστικά MICHELIN X® LINE™Energy™ έναντι ενός τρακτέρ/ |
Ορισμός | Άξονας | UERR RRT | Wet Grip | UENO Bruit | Winter Specialist | M+S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
385/65R22.5 X LINE ENERGY T TL 160K |
Φέρων | A | B | 069 dB |
Περισσότερες πληροφορίες Αναδίπλωση | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
(1) Εσωτερικός υπολογισμός (2013) - 1 τράκτορας + επικαθήμενο όχημα με φορτίο 40T και εξοπλισμένο με ελαστικά 315/80 R 22.R MICHELIN X® Energy™ SaverGreen XZ και XD και 385/65 R 22.5 MICHELIN
X® Energy™ SaverGreen XT έναντι ενός τράκτορα + επικαθήμενο όχημα με φορτίο 40T εξοπλισμένο με ελαστικά 315/80 R 22.R MICHELIN X® LINE™ Energy™ Z και D και 385/65 R 22.5 MICHELIN X® LINE™
Energy™ T προσφέρει κέρδος σε κατανάλωση καυσίμου κατά 0,99l/100km για την λύση MICHELIN X® LINE™ Energy™
Μεγάλων αποστάσεων Επαρχιακών δρόμων Αστικών δρόμων Περιβάλλον εργοταξίου Εκτός δρόμου
